• cpdb

Baju polo

Pada akhir abad ke-19, aktiviti luar menjadi penting bagi kelas pemerintah Inggeris. Seluar Jodhpur dan kemeja polo menjadi bahagian almari pakaian sukan yang berkaitan dengan kuda. Kedua-dua pakaian itu dibawa pulang dari India oleh Inggeris, bersama dengan permainan polo. Baju polo yang asli lebih seperti kemeja sukan butang kontemporari. Mereka berbaju kemeja berlengan panjang atau pendek, dibezakan dengan dibuat dari bahan yang lebih kasar daripada kemeja berpakaian dan menampilkan kerah butang untuk mengelakkan kerahnya terbalik ketika menunggang kuda. Atas sebab ini, Brooks Brothers memasarkan baju kemeja kain oxford sebagai "Original Polo."

Baju polo adalah bentuk kemeja dengan kerah, garis leher placket dengan dua atau tiga butang, dan poket pilihan. Baju polo biasanya berlengan pendek; mereka digunakan oleh pemain polo yang pada asalnya di India pada tahun 1859 dan di Great Britain pada tahun 1920-an.

Baju polo biasanya terbuat dari kapas rajutan (bukan kain tenun), biasanya rajutan piqué, atau lebih jarang rajutan interlock (yang terakhir sering digunakan, walaupun tidak secara eksklusif, dengan polos kapas pima), atau menggunakan serat lain seperti sutera, bulu merino, serat sintetik, atau campuran serat semula jadi dan sintetik. Versi baju yang panjang dipakai sebagai gaun polo.

Kami menghasilkan baju polo mengikut adat kadang-kadang, sementara itu, kami juga menghasilkan beberapa gaya yang popular dengan warna normal untuk Pria dan Anak-anak, seperti warna putih, warna hitam, warna abu-abu melange, warna navy, warna merah. Baju polo ini, kami hasilkan terlebih dahulu, dan jika pelanggan memerlukan kami membuat reka bentuk dengan cetakan dan sulaman, kami akan menawarkan pilihan seperti yang mereka perlukan, dengan cara ini, kami dapat memberikan baju polo dengan cepat kepada pelanggan kami, terutama pada musim panas , ini sangat penting. 


Waktu pengeposan: 31 Mei-2021